A brand new year
Image default
Internet marketing

7 boeken voor de manager

book marketing

Wat is er interessanter en nuttiger dan boeken lezen? Een lijst met 6 boeken die het beste uw interessegebieden over marketing behandelen

Jack Mitchell “Hug Your Customers”

Jack Mitchell heeft het meest soulvolle boek geschreven over de serviceaanpak van klantenservice. Het anticiperen op verwachtingen, die de kern van de service vormt, noemt Jack ‘knuffels’. De auteur nodigt elk bedrijf uit om een ​​lange lijst van alle mogelijke “knuffels” te maken, waarbij in de hoofden van werknemers wordt gecultiveerd om klanten elke dag te “knuffelen”.

“Vier kwaliteiten maken een medewerker geweldig – hij moet bekwaam en zelfverzekerd zijn, hij moet een positieve instelling hebben, hij moet met enthousiasme kunnen luisteren, leren en groeien om de best mogelijke te worden. Ten slotte zou fatsoen in de breedste zin van het woord de basis moeten zijn van al deze kwaliteiten “

John Schole “First Class Service”

Dit is het meest systematische boek dat ik over de dienst heb gelezen. Hier en over serviceprocessen, en over het plannen van een servicestrategie, maar ook over het berekenen van de effectiviteit ervan. Dit stuk, hoewel niet zo levendig geschreven als de anderen op deze lijst, dient als een uitstekende basis om servicegericht denken te koesteren.

“Je moet je eigen medewerkers behandelen als je klanten. Als u uw “interne” klanten correct behandelt, behandelt u externe klanten correct. “

Shep Hayken “Klanten zijn er dol op”

Shep Hayken heeft een gestructureerde gids gemaakt die het gemakkelijkst is om mee te werken voor implementatie. Open het boek op een van de pagina’s – en u zult onmiddellijk een nieuw idee vinden om klanten te “verbazen”.

“Verbazing is het niveau van klantervaring dat je een onmiskenbare voorsprong geeft op elk gebied van de economie en in elke marktniche. Verbazing is een concurrentievoordeel dat goede bedrijven onderscheidt van echt grote. “

Jeff Sutherland “Scrum. Een revolutionaire methode van projectmanagement “

Scrum is een agile projectmanagementmethodologie gebaseerd op de regel “eet de olifant in stukken”. Dat wil zeggen, het project is onderverdeeld in kleine iteraties (sprints), voor elk waarvan een lijst met taken die nodig zijn om in deze periode (backlog) op te lossen, wordt samengesteld. De praktijk leert dat agile methodologieën effectief projectmanagement mogelijk maken.

“De Scrum-methodiek is gebaseerd op een eenvoudig idee. Telkens wanneer een project wordt gelanceerd, weerhoudt niets u ervan om regelmatig de voortgang van het werk te controleren en consequent te achterhalen: of u de taak aankunt; of u zich in de goede richting beweegt; creëer je precies wat de klant echt wil krijgen. Niets belet je ook om constant de volgende vragen te stellen: zijn er manieren om ontwikkelmethoden te verbeteren en het werk op de meest efficiënte en snelle manier uit te voeren; zijn er factoren die uw taken belemmeren “

 Jill Konrath “Flexibele verkoop”

Goede motivatie voor actie met veel fiches om door te groeien van een kleine verkoper naar een verkoopgoeroe.

“Om zo goed mogelijk te presteren, moet je de hele tijd leren. Ja, het is soms moeilijk om gemotiveerd te blijven, maar vergeet niet dat u hiervoor verantwoordelijk bent. “

Seth Godin “Оnvervangbaar”

Ik heb dit boek op de lijst gezet, want als je me zou vragen om 10 boeken te noemen die mij als specialist hebben beïnvloed, zou dit in de top vijf staan. Na het gelezen te hebben, wil ik het nemen en er alles aan doen om onvervangbaar te worden. Ik weet niet of het voor mij is gelukt, maar ik weet zeker dat het je gaat lukken.

Instagram-marketing: Road to 100k Instagram Followers              

Dit e-boek is een uitgebreid overzicht van hoe je van Instagram-beginner naar een Instagram-expert of ondernemer gaat.               

In 3 jaar tijd heb ik meer dan 10 miljoen Instagram-volgers gewonnen voor mezelf en mijn klanten. Ik vertegenwoordig fulltime klanten. Het zijn reuzen in de branche die eigen bedrijven runt. Het maandelijkse inkomen van het bedrijf is hoger dan $ 500.000, en door elke dag tienduizenden doelvolgers aan te trekken, helpt het hen daadwerkelijk het bedrijf te laten groeien via sociale media.

Wat ik in dit e-boek behandel:  

  • Bepaal welk merk je wilt starten op Instagram  
  • Maak een actieplan voor 12 maanden   
  • Hoe loyaliteit te vergroten tot 100.000 volgers   
  • Hoe u inkomsten kunt genereren met het volgende en uw account kunt gebruiken als hefboom             
  • Leer het volledige Instagram-algoritme

…..meer info kunt u hier vinden «Road to 100k Instagram Followers»!

social media plan instagram

https://marketingbook.shop

Gerelateerde artikelen

Met deze gratis SEO check komt jouw website hoger in zoekmachines

Voor internet marketing in de boeken

Online marketing bureau