De klantenservice van Tele2 probeert u te helpen bij al uw problemen met een van hun producten, mocht u die tegenkomen. Dit betreft dus hun aanbod in:
De medewerkers van de Tele2 klantenservice zijn getraind om u zo snel en goed mogelijk te helpen bij vragen die u hebt en moeilijkheden die u tegenkomt tijdens uw gebruik van een van de producten. Zij proberen samen met u een gepaste oplossing te bereiken zodat zowel u als Tele2 tevreden het gesprek kan afsluiten. Tele 2 klantenservice via internet en telefoonU kunt zowel via de telefoon als via het internet geholpen worden. Dit laatste is bijvoorbeeld handig als er een lange wachtrij aan bellenden voor u op de lijn is. Op sommige momenten bellen namelijk meer klanten dan normaal, bijvoorbeeld als er een storing is. Gelukkig kunt op de site van Tele2 ook een hoop antwoorden vinden. Daarnaast heeft Tele2 een forum, waarin leden van de community uw vragen kunnen beantwoorden. U wordt dan ook aangeraden om eerst op de site te kijken voordat u de Tele2 klantenservice belt. Dit zal u uiteindelijk ook geld besparen. Tele2 bellenMocht u er toch niet uitkomen met behulp van de informatie op de site van Tele2, dan kunt u bellen naar de klantenservice van Tele2. Hun lijn is de hele week bereikbaar. Nadat u het nummer heeft ingetoetst, komt u eerst terecht in een keuzemenu, zodat u zo snel mogelijk door de juiste afdeling geholpen kan worden. U zou uzelf bijvoorbeeld via dit nummer kunnen aanmelden als nieuwe klant, door uw gegevens en wensen door te geven aan de medewerkers. Zij kunnen u overigens ook adviseren welk abonnement voor u het voordeligst is, nadat u informatie over uw behoeftes en gebruikspatroon hebt doorgegeven. |
http://deklantenservice.nl/bedrijven/tele2-klantenservice/ |
